Jak probíhají klientské mentoringy?
Smyslem mentoringů je aktivizovat lidi, kteří bydlí v pobytových službách prostřednictvím lidí, kteří využívají komunitní služby a vést je k povědomí, že se dá bydlet a žít jinak. Aktivita je postavena na principu propojení dvou či více klientů, kde klientem/mentorem je vždy osoba s postižením, které žije v běžném prostředí, využívá komunitních služeb a sdílí své zkušenosti s jedním či více klienty, kteří žijí v pobytových službách. Efektem této metody je srozumitelnou formou přenášet zkušenosti mezi klienty, kteří si následně snadněji dokáží udělat představu o životě v běžném prostředí. Do mentoringu je zapojen podpůrce, který napomáhá vzájemnému propojení a organizačnímu zajištění propojení klientů.
Změna v podobě transformace sociální služby s sebou může nést obavy a nejistoty u lidí, kterých se bezprostředně týká. Při klientských setkáních propojujeme lidi (klienty), kteří prošli procesem transformace, opustili velké zařízení a žijí s podporou služby v přirozených formách bydlení začleněni do společnosti, s lidmi (klienty), kteří se na transformaci připravují.
Můžeme pro vaše klienty připravit klientský mentoring na míru – zorganizujeme setkání, propojíme vás a zajistíme facilitaci.
Kdy se můžeme potkat na klientském mentoringu?
V blízké době připravujeme tato setkání.